.

Alltid på väg mot något spännande....

30 sep. 2010

Zumba

Nu har jag kommit igång med att dansa Zumba!
Igår gick det av stapeln på Folkets Hus i Landskrona.
Förutom att jag med nöd och näppe hittade skor att köpa nere på Center Syd och att jag med nöd och näppe hittade rätt lokal som vi skulle vara i och att jag med nöd och näppe klarade vissa steg, så var det kul! :)
Efter att ha kollat efter skor på Team Sportia Landskrona, Team Sportia Lödde och Stadium på Lödde hittade jag tills sist ett par shyssta skor på den där Sport-Outleten vid Sko Kanonen på Center Syd.
Klockan 18 skulle det börja och jag var där 20 minuter innan, dock på fel ställe! Jag trodde det var på ABF på Sandvången men det var på Säbygatan - 18.01 dyker jag in där och smyger smidigt på mig mina nya skor :-)
Uppe på "scenen" står "Zumba Instruktör Fru Perstorp 55+" som knappt kunde vissa steg själv, hehe, men det blir nog bra. Ska ju gå 9 gånger till. Sen kanske jag är grym på Zumba - eller inte :-)

Skönt att röra på sig var det i alla fall.

Så nu vet ni

Gokväll!

3 kommentarer:

Monica Anderberg sa...

Bra musik då? och högt? (hatar när det är lågt och man inte känner dunket i golvet)

Anonymous sa...

Ja du får följa med på zumba här i häljarp :) kul!
Kram angeliqa

Åsa sa...

Monica: ja, musiken var väl hyffsad.
Agge: ja, det gör jag gärna!