.

Alltid på väg mot något spännande....

25 juli 2009

Bilder från BB

23/10-09: Jag har tagit bort mina förlossningsbilder. Sökte man på förlossningbilder på Google kom jag upp som första bild! Ops :-)

-------------------------------------------------


Mitt i en värk. Hur ont kan det göra?? Tror jag är öppen runt 2 cm här. Men dom har tagit hinnorna så jag öppnar mig nog i rätt snabb takt.

To much lustgas. Härligt att kunna skratta mitt i allt elände.

Tar igen mig efter en värk. Nu är det inte långt kvar. Jag sitter och hoppar och gungar på en pilatesboll. Men när värkarna kommer måste jag ställa mig upp mot sängen. Behöver jag nämna att jag stod mest upp den sista stunden med tanke på hur ofta värkarna kom. Första krystvärken kom även i stående läge.

2 kommentarer:

Monica Anderberg sa...

Jag blir mer och mer säker i mitt beslut...jag ska inte gå igenom en förlossning till!!

Men du var jätteduktig!

MsJohansson sa...

Ush ush...du skrämmer en annan ju haha