.

Alltid på väg mot något spännande....

18 mars 2009

Sjuk

Hej hopp i lingonskogen! Jag är hemma sjuker. Hostar i sönder min hals! Också har jag vätska bakom trumhinnan så jag är lomhörd i mellanåt. Åt det problemet ska jag använda nässpray plus tryckutjämna (ni vet hålla för näsan och blåsa ut. Samma som man måste göra när man åker ner för Hallandsåsen).
I förrgår på jobb fick jag en sån hostattack att jag fick näsblod. Och som det blödde! Jag fick hjälp av mina arbetskamrater. Man är ju helt handikappad med massa blod forsande ut från snoken. Och det kom inte lite kan jag lova. Sen hann jag inte mer än att komma hem så fick jag det igen, samma forsande. Men men, jag blir inte så rädd, jag är ju både förkyld och gravid. Men visst, skulle det komma i samma mängder igen så kanske man får kolla upp det.

Just nu bökar vår tös omkring inne i magen. Känns så härligt! Är i vecka 21 nu och magen är helt småfjunig.

Inga kommentarer: