.

Alltid på väg mot något spännande....

14 aug. 2008

4 dagar senare


Jaha, då har vi jobbat 4 dagar efter semestern och Arvid har såklart varit på nya dagiset lika länge. Morgnarna och dagarna går bra för min del, men på kvällarna är jag svintrött! Stefan är även trött på morgonen :-) Själv går jag upp 5.45 - 6.00. Har typ aldrig hänt (om jag inte skullat till Ullared eller nåt) men det är nya rutiner nu så att man slipper stressa på morgnarna.
En av anledningarna till vår förbannade trötthet är förövrigt att vi sovit som bebisar på semestern. Ok att Arvid sover 10 timmar per natt....Men jag och Stefan sov lika mycket :-)
I säng vid 00.00 och upp vid 10.00...inte konstigt det tar ett tag att vänja sig.

På jobbet går det bra men där är att göra _hela_ tiden. Det ringer hela dagen, men några få undantag. Jag har kommit i ordning på mitt rum efter flytten så nu ser det trevligt ut på rummet. Skönt med höj o sänkbart bord och ny "Sverigestol".

Imorgon är det fredag, då brukar det bli kaosartat. Alla som vill ha hjälp innan helgen. Jag har en stark känsla av att det blir många "när får vi service, vi ringde för 5 dagar sen"-samtal....

Nä, nu får jag ta och städa eller nåt.....Vi får ev. middagsgäster imorgon så liite ordning kan här väl vara :-)

Inga kommentarer: