.

Alltid på väg mot något spännande....

23 jan. 2008

Helvetes jävla stad-jävel

Hatar fan Landskrona o dess idioter till invånare som BARA PAJJAR för alla ANDRA!
Kolla HD.se: RÅN, RÅN, RÅN, MISSHANDEL, RÅN, BILBRAND, INBROTT, RÅN, MISSHANDEL, RÅN, MISSHANDEL ETC ETC

Dagens tips:
HÅLL I ERA VÄSKOR, SKAFFA VAKTHUND, KOLLA BAKOM ER RYGG, GÅ ALDRIG ENSAM, HÅLL ÖGONEN ÖPPNA, SKAFFA BRA FÖRSÄKRINGAR, FLYTTA FRÅN LANDSKRONA, AVLA FRAM ORDENTLIGA UNGAR

Tur man har flyttat UTANFÖR stan, men vad hjälper det? Givetvis kommer kriminaliteten att komma till oss mer o mer men våra ungdomar kommer väl bara stå o gapa och bry sig mer om om sina Lyle & Scott tröjor och Puma-skor än om livet i sig själv......

ja jag är förbannad

Å

8 kommentarer:

Monica Anderberg sa...

Uj, låter ju inte så trevligt 8(

Anonym sa...

Hehe typ, själv funderar jag på att emigrera till vinden,
låsa in mig där o sticka en mössa eller nåt, fast då kommer väl en jävla pundare o gör inbrott o snor mina stickor...???
Du har jävligt sant i d du skriver,
hopplös stad!!! Tråkigt!
Lena

Bagarn71 sa...

Finns plats att slå upp en 5-6 tält utan problem här utanför. Jobbigaste här ute är när grannen tar ut hästarna i hagen. Kloppeti kloppeti , sen kan man somna om.

O just det. Jag kan slå igång trådlöst på routern så nu kan surfa o spela 8)

Anonym sa...

Jaaa vi flyttar till Billinge. Men vad sägs om en isolerad Frigge-bod istället? 10 kvm räcker....nog =)
Det blir så fuktigt i tält och jag vet inte om datorn klarar det.
-------------
haha Lena jag håller med, vissa har så svårt för att skilja på ditt o mitt så tom stickorna hade legat i riskzonen.

Bagarn71 sa...

Vi kan sätta upp några friggebodar , inga problem!! 8)

Anonym sa...

ja det är bättre och vara en fattig jävel då kan ingen ta något eller förstöra det man har helst skall man också vara blind då slipper man se skiten som gör detta ordföranden för nya partiet rösta gärna på oss vi behöver nya medlemmar tack för vi fick framföra detta

Anonym sa...

ja det är bättre och vara en fattig jävel då kan ingen ta något eller förstöra det man har helst skall man också vara blind då slipper man se skiten som gör detta ordföranden för nya partiet rösta gärna på oss vi behöver nya medlemmar tack för vi fick framföra detta

Anonym sa...

du e rolig pappa =)
du borde bli politiskt aktiv =)


åsa