.

Alltid på väg mot något spännande....

10 okt. 2010

Ullared på tisdag - bilder på lite "must haves"

gekasullaredbloggen.blogspot.com finns det lite bilder på olika kläder och andra grejor som finns att shoppa på Ullared. Jag ska visa lite kläder här som jag skulle kunna tänka mig köpa. På deras blogg visas det mer (obs: dem sätter inte ut några priser på bloggen)
Jag har 2 rules när jag handlar kläder på Ullared.
1: inte för dyrt
2: det ska inte se ut som att det kommer från Ullared (hehe)





























3 kommentarer:

Linda sa...

Åhh,jag bara längtar tills jag ska dit :) Shoppa nu en massa till en billig peng haha :P Kram

Anonymous sa...

Jag brukar aldrig hitta kläder till mig själv. Men denna gången ska jag leta ordentligt!

Åsa

Anonymous sa...

Wooihooo va massa snyggt där finns. Var hittar du dessa bilderna?
Kram agge